2019 senesinde tüm dünyayı etkileyen COVID-19 salgını, günlük yaşam
alışkanlıkları ve sorumluluklarının birçok açıdan değişmesine neden
olmuştur. Pandemi döneminde uygulanan sağlık önlemleri, iş hayatının da
dahil olacağı şekilde çeşitli kısıtlamalarla sürdürülmüştür. Bu durum
sonucunda ise uzaktan çalışma başta olmak üzere, çok sayıda yeni iş
modeli hayata geçirilmiştir. Bu çalışma modelleri arasında en popüler
hale gelen uygulamaların başında ise hazır ofis uygulamaları yer
almaktadır.
Hazır ofisler, geleneksel ofis kavramından farklı
olarak birçok avantaja sahiptir. Çalışma alanlarının esnek olması,
maliyetlerin düşük olması ve tüm ofis imkanlarının sunulması gibi
imkanları sayesinde her geçen gün bu ofislere gösterilen talep
artmaktadır. Yapılan araştırmalar, önümüzdeki 2 sene içerisinde hazır
ofis hizmetlerinden yararlanan üye sayısının 5 milyon kişinin üzerine
çıkacağı yönünde sonuçlanmaktadır. Aynı zamanda kullanılan küresel ortak
alan noktalarının 30 bin kadar olacağı da öngörülmektedir.
Hazır
ofisler, ihtiyaca bağlı olan süre ve hizmetler dahilinde
kiralanabilmektedir. Yıllık, aylık, haftalık, günlük ve saatlik gibi
kiralama seçenekleri kişilerin ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde
belirlenmektedir. Ardından tercih edilen hizmetler belirlenmekte ve en
uygun olan üyelik paketi sunulmaktadır. workHUB ailesi, hazır ofis
kiralama hizmetleri ve profesyonellik anlayışı ile sektörde ön plana
çıkan firmaların başında yer almaktadır.
Ofis tasarımı, işletmelerin prestij sahibi ve profesyonel bir imaj çizmeleri açısından büyük bir önem taşımaktadır. Firmalar hakkındaki ilk izlenimler, ofis süreçleri sonucunda meydana gelmektedir. Bu nedenle güvenilir ve sağlam bir firma izleniminin oluşturulması için mutlaka profesyonelce tasarlanmış bir ofisin tercih edilmesi önerilmektedir. Hazır ofislerin kullanım amaçlarını ise kısaca şu şekilde sıralamak mümkündür:
-Firma değerini artırmak için prestijli iş adreslerinin kullanılması,
-Hizmet kalitesinin artırılması için plaza avantajlarından yararlanılması,
-Firmaların büyüme süreçlerinde imajı güçlendiren lokasyonlarda hizmet sunulabilmesi,
-Firma kuruluş süreçlerinde düşük maliyetler karşılığında prestijli hizmetlerin sunulabilmesi,
-Mevcut ofis kapasitesinin düşürülmesi,
-Ayrı
ayrı yapılan fatura ödemeleri yerine tek bir ödeme yapılması ve fatura
takiplerine ayrılan sürenin işlere odaklanmak için ayrılması,
-Network ağının daha geniş hale getirilmesi,
-Sıcak ve samimi bir hizmet ortamının yaratılması,
-Girişimciliğin desteklenmesidir.
Günümüzde
birçok sektör, hizmetlerini hazır ofislerde gerçekleştirebilmektedir.
Özellikle çok uluslu şirketler ve home office hizmet sunan firmalar için
çok sayıda avantaj sağlamaktadır.
Hazır
ofisler, pandemi süreci ile birlikte yükselişe geçen ve her geçen gün
gösterilen talebin arttığı bir çalışma modelidir. Sağladığı avantajlar
nedeniyle hemen hemen her sektörden kişinin ilgisini çeken bu hizmet,
çok sayıda avantaja sahiptir. Firmaların hazır ofisleri tercih
etmelerindeki en önemli faktör ise maliyetlerin ve giderlerin azaltılma
imkanıdır.
Hazır ofis kiralama hizmetlerinden yararlanan firmalar,
stopaj vergisi ödememektedir. Aynı zamanda kiralama hizmetleri, KDV
tutarlı olacak şekilde faturalandırıldığı için firma gideri olarak kabul
edilmektedir. Merkezi lokasyonlardaki plazalarda en prestijli
hizmetleri sunarken ayrı ayrı fatura ödemelerinin yapılmasına da gerek
duyulmamaktadır. Çünkü hazır ofis üyelikleri, sabit tutarlarda ödeme
sistemleri ile gerçekleştirilmektedir.
Hazır ofis kiralama
hizmetleri ile genel olarak işletmelerin ihtiyaç duydukları sekreterlik,
karşılama ve ağırlama personelleri temin edilmektedir. Ayrıca posta ve
kargo yönetimlerinin gerçekleştirilmesi, ofis malzemelerinin temin
edilmesi, donanımlı toplantı salonlarının kullanılabilmesi ve temel
giderlerin karşılanması da hazır ofis avantajları arasında yer
almaktadır.
workHUB Ayrıcalıkları ile Hazır Ofis Kiralama Hizmetleri
workHUB,
1998 senesinden beri kaliteli hizmet prensibi ile rakipleri arasında
öne çıkmayı başaran bir firmadır. Çeşitli kollarda hizmet veren firma,
2018 senesinde workHUB Plaza açılışı ile birlikte hizmetlerini tek çatı
altında sürdürmeye başlamıştır. Aynı zamanda 2019 senesi itibari ile
hazır ofis kiralama hizmetlerinde sağladığı avantajlar ile
profesyonelliğini bir kez daha kanıtlamıştır. Bu avantajların ise kısaca
şu şekilde sıralanması mümkündür:
-Tecrübeli workHUB kadrosu ile tüm müşteri ve konukların güler yüzle karşılanması,
-Kiralama süreci boyunca ofislerin 7/ 24 kullanılabilir olması,
-Atanan yönetici asistanları ile 7/ 24 gelen tüm çağrıların şirket adı ile cevaplanarak yönlendirilmesi,
-Tüm ofislerin modern ve ergonomik mobilyalar ile döşenmiş olması,
-Ücretsiz ve sınırsız hızlı internet bağlantısının bulunması,
-Kargoların teslim alınması ve ihtiyaç duyulması halinde belirtilen adreslere gönderilmesi,
-Tüm postaların güvenli şekilde saklanması,
-Ofislerde tercihe bağlı olarak soğutma ve ısıtmanın ayarlanabilmesi,
-Tüm personeller ve konuklar için ücretsiz çay/ kahve ikramlarının yapılması,
-Ofis dışındayken IP santral ile gelen tüm aramalara yanıt verilebilmesi,
-7/ 24 alarm ve kapalı devre kamera sistemleri ile güvenliğin sağlanması,
-İhtiyaca yönelik olacak şekilde toplantı odalarının hazırlanması,
-Günlük temizlik işlemlerinin yapılması,
-Ortak bahçe, mutfak ve ücretsiz otopark gibi ihtiyaçların karşılanmasıdır.
workHUB
ailesi; gün ışığı alan ferah ofisleri, sanal ofis imkanı ve yasal adres
hizmetleri ile müşterilerin ihtiyaç duyabilecekleri tüm ihtiyaçlara
uygun çözüm önerileri sunmaktadır. Aynı zamanda tüm hizmetler, alanında
uzman ve deneyimli workHUB kadrosu ile sunulmaktadır.