Workhub Blog

Pandemi Sonrası Ofise Dönüş Süreci

Pandemi Sonrası Ofise Dönüş Süreci

2019 senesinde tüm dünyayı etkileyen COVID-19 salgını, günlük yaşam alışkanlıkları ve sorumluluklarının birçok açıdan değişmesine neden olmuştur. Pandemi döneminde uygulanan sağlık önlemleri, iş hayatının da dahil olacağı şekilde çeşitli kısıtlamalarla sürdürülmüştür. Bu durum sonucunda ise uzaktan çalışma başta olmak üzere, çok sayıda yeni iş modeli hayata geçirilmiştir. Bu çalışma modelleri arasında en popüler hale gelen uygulamaların başında ise hazır ofis uygulamaları yer almaktadır.

Hazır ofisler, geleneksel ofis kavramından farklı olarak birçok avantaja sahiptir. Çalışma alanlarının esnek olması, maliyetlerin düşük olması ve tüm ofis imkanlarının sunulması gibi imkanları sayesinde her geçen gün bu ofislere gösterilen talep artmaktadır. Yapılan araştırmalar, önümüzdeki 2 sene içerisinde hazır ofis hizmetlerinden yararlanan üye sayısının 5 milyon kişinin üzerine çıkacağı yönünde sonuçlanmaktadır. Aynı zamanda kullanılan küresel ortak alan noktalarının 30 bin kadar olacağı da öngörülmektedir.
Hazır ofisler, ihtiyaca bağlı olan süre ve hizmetler dahilinde kiralanabilmektedir. Yıllık, aylık, haftalık, günlük ve saatlik gibi kiralama seçenekleri kişilerin ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde belirlenmektedir. Ardından tercih edilen hizmetler belirlenmekte ve en uygun olan üyelik paketi sunulmaktadır. workHUB ailesi, hazır ofis kiralama hizmetleri ve profesyonellik anlayışı ile sektörde ön plana çıkan firmaların başında yer almaktadır.


Hazır Ofisler Hangi Amaçlarla Kullanılmaktadır?

Ofis tasarımı, işletmelerin prestij sahibi ve profesyonel bir imaj çizmeleri açısından büyük bir önem taşımaktadır. Firmalar hakkındaki ilk izlenimler, ofis süreçleri sonucunda meydana gelmektedir. Bu nedenle güvenilir ve sağlam bir firma izleniminin oluşturulması için mutlaka profesyonelce tasarlanmış bir ofisin tercih edilmesi önerilmektedir. Hazır ofislerin kullanım amaçlarını ise kısaca şu şekilde sıralamak mümkündür:

-Firma değerini artırmak için prestijli iş adreslerinin kullanılması,
-Hizmet kalitesinin artırılması için plaza avantajlarından yararlanılması,
-Firmaların büyüme süreçlerinde imajı güçlendiren lokasyonlarda hizmet sunulabilmesi,
-Firma kuruluş süreçlerinde düşük maliyetler karşılığında prestijli hizmetlerin sunulabilmesi,
-Mevcut ofis kapasitesinin düşürülmesi,
-Ayrı ayrı yapılan fatura ödemeleri yerine tek bir ödeme yapılması ve fatura takiplerine ayrılan sürenin işlere odaklanmak için ayrılması,
-Network ağının daha geniş hale getirilmesi,
-Sıcak ve samimi bir hizmet ortamının yaratılması,
-Girişimciliğin desteklenmesidir.

Günümüzde birçok sektör, hizmetlerini hazır ofislerde gerçekleştirebilmektedir. Özellikle çok uluslu şirketler ve home office hizmet sunan firmalar için çok sayıda avantaj sağlamaktadır.

Hazır Ofis Avantajları Nelerdir?

Hazır ofisler, pandemi süreci ile birlikte yükselişe geçen ve her geçen gün gösterilen talebin arttığı bir çalışma modelidir. Sağladığı avantajlar nedeniyle hemen hemen her sektörden kişinin ilgisini çeken bu hizmet, çok sayıda avantaja sahiptir. Firmaların hazır ofisleri tercih etmelerindeki en önemli faktör ise maliyetlerin ve giderlerin azaltılma imkanıdır.
Hazır ofis kiralama hizmetlerinden yararlanan firmalar, stopaj vergisi ödememektedir. Aynı zamanda kiralama hizmetleri, KDV tutarlı olacak şekilde faturalandırıldığı için firma gideri olarak kabul edilmektedir. Merkezi lokasyonlardaki plazalarda en prestijli hizmetleri sunarken ayrı ayrı fatura ödemelerinin yapılmasına da gerek duyulmamaktadır. Çünkü hazır ofis üyelikleri, sabit tutarlarda ödeme sistemleri ile gerçekleştirilmektedir.
Hazır ofis kiralama hizmetleri ile genel olarak işletmelerin ihtiyaç duydukları sekreterlik, karşılama ve ağırlama personelleri temin edilmektedir. Ayrıca posta ve kargo yönetimlerinin gerçekleştirilmesi, ofis malzemelerinin temin edilmesi, donanımlı toplantı salonlarının kullanılabilmesi ve temel giderlerin karşılanması da hazır ofis avantajları arasında yer almaktadır.
workHUB Ayrıcalıkları ile Hazır Ofis Kiralama Hizmetleri
workHUB, 1998 senesinden beri kaliteli hizmet prensibi ile rakipleri arasında öne çıkmayı başaran bir firmadır. Çeşitli kollarda hizmet veren firma, 2018 senesinde workHUB Plaza açılışı ile birlikte hizmetlerini tek çatı altında sürdürmeye başlamıştır. Aynı zamanda 2019 senesi itibari ile hazır ofis kiralama hizmetlerinde sağladığı avantajlar ile profesyonelliğini bir kez daha kanıtlamıştır. Bu avantajların ise kısaca şu şekilde sıralanması mümkündür:

-Tecrübeli workHUB kadrosu ile tüm müşteri ve konukların güler yüzle karşılanması,
-Kiralama süreci boyunca ofislerin 7/ 24 kullanılabilir olması,
-Atanan yönetici asistanları ile 7/ 24 gelen tüm çağrıların şirket adı ile cevaplanarak yönlendirilmesi,
-Tüm ofislerin modern ve ergonomik mobilyalar ile döşenmiş olması,
-Ücretsiz ve sınırsız hızlı internet bağlantısının bulunması,
-Kargoların teslim alınması ve ihtiyaç duyulması halinde belirtilen adreslere gönderilmesi,
-Tüm postaların güvenli şekilde saklanması,
-Ofislerde tercihe bağlı olarak soğutma ve ısıtmanın ayarlanabilmesi,
-Tüm personeller ve konuklar için ücretsiz çay/ kahve ikramlarının yapılması,
-Ofis dışındayken IP santral ile gelen tüm aramalara yanıt verilebilmesi,
-7/ 24 alarm ve kapalı devre kamera sistemleri ile güvenliğin sağlanması,
-İhtiyaca yönelik olacak şekilde toplantı odalarının hazırlanması,
-Günlük temizlik işlemlerinin yapılması,
-Ortak bahçe, mutfak ve ücretsiz otopark gibi ihtiyaçların karşılanmasıdır.

workHUB ailesi; gün ışığı alan ferah ofisleri, sanal ofis imkanı ve yasal adres hizmetleri ile müşterilerin ihtiyaç duyabilecekleri tüm ihtiyaçlara uygun çözüm önerileri sunmaktadır. Aynı zamanda tüm hizmetler, alanında uzman ve deneyimli workHUB kadrosu ile sunulmaktadır.


Whatsapp
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
WorkHub
Merhaba,
Size nasıl yardımcı olabiliriz?