Workhub Blog

Hazır Ofis kiralamada aranacak başlıca 3 temel kriter.

Hazır Ofis kiralamada aranacak başlıca 3 temel kriter.

OFİS KİRALAMADA ARANACAK BAŞLICA 3 TEMEL KRİTER

Yeni bir girişimde bulunacaksınız ya da var olan girişiminizi çeşitli sebeplerle taşımak isteğindesiniz peki ama nasıl? Sizi bu düşüncelerden kurtarıyoruz. Size sadece ihtiyaçlarınızı belirleyerek workHUB a gelmek düşüyor. Hazır Ofis kiralama yaparken workHUB’ ı tercih sebebi yapacak 3 temel özellikten bahsetmek istiyoruz sizlere…

1. MERKEZİ KONUM

İstanbul gibi büyük bir metropolde iş adresinizi/ ofisinizin prestijli ve merkezi bir konumda olması şirketinize pozitif anlamda bir değer katacaktır.

Hazır ofislerimiz İstanbul Anadolu Yakasında kendimize ait plazamızla Ümraniye ve Ataşehir Bölgesinde hizmet vermekteyiz. workHUB Doğu ve Batı Ataşehir’e 5 dk, Sabiha Gökçen Havaalanı’na 17 dk, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne 17 dk, 15 Temmuz Şehitler Köprüsü’ne 10 dk, Bostancı ’ya 10 dk, Kadıköy’e 20 dk mesafede yer almaktayız. Ayrıca 2022 yılında açılması planlanan Bostancı-Dudullu Metro İstasyonuna 2 dk yürüme mesafesindedir. Modoko Keyap gibi mezkezlerle komşu olan plazamız ulaşılabilirlik açısından sizlere avantaj sağlayacaktır.

2. HİZMET VE AYRICALIKLAR

Ofis kiralama, tadilat, dekorasyon, mobilya, abonelik işlemleri gibi zaman gerektirecek işlemler biz devralıyoruz. Dilerseniz Ümraniye Şerifali de yer alan plazamızda dilerseniz de sizin belirleyeceğiniz bir lokasyona workHUB ‘ ı taşıyoruz. Ofis kiralama tasarım uygulama ve operasyon sistemin kurulması sağlıyor ve sizlere keyifle işlerinize odaklanma fırsatı sunuyoruz. Elektrik, su, ısıtma soğutma giderleri, internet, sekretarya, çay kahve, aidat gibi genel ofis giderlerini tek fatura da topluyoruz ve ofis kiralamalarınızda stopaj ödemiyorsunuz. 7/24 ofis kullanımı yapabiliyorsunuz. Güler yüzlü ve deneyimli bir ekiple işlerinizi mutlulukla yürütüyoruz.

Ayrıca yine workHUB a ait olan Cafe & Restaurantımızdan yararlanabiliyor dünya lezzetlerini tadabiliyorsunuz. Gala yemekleri, yemekli şirket organizasyonları barbekü partileri, Kokteyl gibi etkinliklerinizde sizlere ayrıcalıklı hizmet sunarak sizlerin prestijini bir adım öteye taşıyoruz. Ayrıca etkinliklerinizi tam donanımlı workHUB toplantı odalarında veya eğitim salonlarında uygun fiyata gerçekleştirebilirsiniz.

3. HAZIR OFİSİN FİZİKİ ÖZELLİKLERİ

8 m2 de 230 m2 kadar olan çeşitli büyüklüklerdeki aydınlık, camlı, yüksek tavanlı, gün ışığı alan bireysel iklimlendirme sistemi, asansör, jeneratör bulunan hazır ofislerimizle mülkü workHUB a ait olan plazamızda sizlere ayrıcalıklar sunuyoruz. Sizler de workHUB ailesine katılmak istemez misiniz?

Whatsapp
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
WorkHub
Merhaba,
Size nasıl yardımcı olabiliriz?