Workhub Blog

Hazır Ofis Nedir?

Hazır Ofis Nedir?

HAZIR OFİS nedir?

Mobilya, elektrik, su, temizlik, aidat, ısıtma ve soğutma, internet, sekretarya gibi günümüz modern ofis ihtiyacını karşılayan, genel ofis giderlerini düşündürmeden sadece işinize odaklanmayı sağlayan ofis kiralama sistemidir.

Peki, neden HAZIR OFİS?

Teknolojinin her geçen gün gelişmesi ile firmaların ve insanların ihtiyaçlarında ki değişiklikler ve girişimciliğin popülaritesindeki artış ile birlikte hazır ofis kavramı daha fazla dikkat çekmeye başladı. Hazır ofis Start-up firmalar, işini büyütmek isteyenler, çalışan sayısını artırmak isteyen firmalar ve genel ofis giderlerini tek bir faturaya dahil etmek isteyenler için pratik ofis çözümüdür.


HAZIR OFİS kiralamanın avantajları nelerdir?

Bir ofis açmak için standart olarak yapılan işler düşünüldüğünde insana hem maddi hem de manevi açıdan ciddi yük olmaktadır. Hem iş yükünden hem de maliyetten tasarruf edilmesi bakımından hazır ofisler büyük avantajlar sağlamaktadır.

Eski tip sistemde Ofis kiralamak istediğinizde; ofis bulma süreci, ofisin kiralanması, emlakçı komisyonu, kira bedeli, tadilat ve dekorasyon gibi birçok aşamayı geçmeniz gerekmektedir.

Klasik ofis sistemini bir kenara bırakıyoruz artık Modern düzenin gereği olan hazır ofisler doğalgaz, elektrik, su ve internet gibi abonelikleri, ofis mobilyalarını, sekretaryayı, çay, kahve ve temizlik gibi genel giderleri düşündürmüyor. Tüm bu maliyetleri tek bir faturaya sığdırıyor olmak daha yolun başında ciddi bir tasarruf sağlayacaktır.

Elbette ki Ofisin tüm giderleri için ne ödeyeceğinizi biliyor olmak işinize daha verimli odaklanmanızı da beraberinde getirecektir.

Whatsapp
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
WorkHub
Merhaba,
Size nasıl yardımcı olabiliriz?