Workhub Blog

Hazır ofisleri kimler tercih etmelidir?

Hazır ofisleri kimler tercih etmelidir?

“Kaliteli ve prestijli bir ofis, sağlam ve güvenilir bir imaj oluşturur.”
Son yılların trendlerinden olan Hazır Ofis Kiralama (bkz. Hazır ofis Nedir?), bilinen klasik kiralama yöntemlerini saf dışı bırakma yolunda gelişerek ilerlemektedir. Prestijli iş adresi ve plazalarda sunulan kaliteli hizmet her meslek ve iş kolundan insanın ilgisini çekmektedir.
Uluslararası şirketler, Home Office veya freelance çalışan kişiler, avukatlar, mimarlar, yazılımcılar, danışmanlar, reklam ajansları vb. daha birçok iş kolu hazır ofisleri tercih edebilir.
Yeni bir firma kuracaksınız veya mevcuttaki firmanızı belirli sebeplerden dolayı başka bir adrese taşıma isteğindeyseniz öncelikle yapmanız gereken bir ofisten beklentileriniz nelerdir onu belirlemek olacaktır.

- Prestijli iş adresinin firmanıza artı değer katacağını düşünüyorsanız,
- Firmanızı büyütme telaşındasınız ve farklı lokasyonda size imaj sunacak bir ofis arayışındasınız,
- Yeni bir firma kuruyorsunuz ve ofis maliyetlerini en aza indirmek istiyorsanız,
- Mevcut ofisinizin kapasitesini düşürmek istiyorsanız,
- Elektrik faturası, Su faturası,  aidat, temizlik, internet, Isıtma soğutma, otopark, sekretarya, stopaj gibi giderleri düşünmeden sessiz bir ofiste sadece işinize odaklanmak istiyorsanız,
- Samimi ve sıcak bir ortam sizin için önemli ise,
- Network ağınızı artırmak ve girişimci ruhunuzu harekete geçirmek istiyorsanız,

WorkHUB HAZIR OFİS tam da size göre!

Whatsapp
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
WorkHub
Merhaba,
Size nasıl yardımcı olabiliriz?