Workhub Blog

Verimli toplantı için önemli ipuçları.

Verimli toplantı için önemli ipuçları.

Çok kişi  toplantılar la ilgili büyük hayal kırıklığı yaşıyor. İster toplantı organize edin isterseniz sadece toplantılara katılın. Zamanınızı ve paranızı çöpe atmak istemiyorsanız toplantıları en verimli şekilde kullanmalısınız.

Şunlar olmazsa olmazınız olsun.

·       Toplantı gündemini önceden belirleyin, paylaşın veya öğrenin

·        Toplantı katılımcılarını ve sayısını belirleyin ve onları önceden tanıyın.

·        Toplantı süresini baştan belirleyip duyurun veya öğrenin.

·        Toplantı için en doğru zamanı seçin

·        Toplantı için en uygun mekanı ve yeri  seçin

·        Toplantıda not alın ve sonrasında yayınlayın.

Whatsapp
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
WorkHub
Merhaba,
Size nasıl yardımcı olabiliriz?